FLOW BUSINESS EVENT

Wil jij ook je bedrijf laten groeien en meer gaan ondernemen op jouw voorwaarden?
REALY EARLY CHECK-IN

editie 3 is op 19 juni 2025

Ondernemen  en leven op jouw voorwaarden!

Dit is hét evenement voor ondernemers die willen groeien, die willen leren en kansen volledig willen benutten, om er alles uit te halen. Ondernemen op jouw voorwaarden. Ondernemen in FLOW.

We gaan aan de slag met persoonlijk leiderschap, mindset, jouw droombedrijf realiseren en je energie op peil houden. Veerkrachtig zijn ook in moeilijke tijden en met visie je doelen bereiken!

Leer de belangrijkste technieken om te leven en ondernemen in flow. Stap in die de juiste mindset voor succes en ga naar huis met concrete stappen om  next level te gaan in je bedrijf maar ook die balans te krijgen in je persoonlijke leven.

Goed georganiseerd, interessante sprekers en een fijne sfeer. De dag was goed ingedeeld m.b.t pauzes en activiteiten.

Robbert van der Pluijm

Co owner, Summit Engineering

Inspirerend, leuke sprekers en heel gezellig!
Het was een fantastisch geregelde dag.

Lotte Hospers

Eigenaar, Hair Manifest

“Inspirerend, ontspannen en super goed verzorgd! Zo fijn dat dit in het Noorden is georganiseerd! Dus nu al zin in de Martiniplaza!!”

Annelies Bondo

Eigenaar, Coach Annelief

Eerste keynote spreker is bekend:

Ray Klaassens

Stap in de wereld van Ray Klaassens, de gerenommeerde hoofdinstructeur van het TV Programma ‘Kamp van Koningsbrugge’.

Zijn directe en eerlijke stijl kenmerkt ook zijn inspirerende keynotes en sessies over leiderschap, commitment en eigenaarschap.

Met zijn unieke ervaring als leider binnen de Special Forces, confronteert en inspireert Ray, waarbij zijn gevleugelde uitspraken als “je bent wat je doet” en “karakter is wat overblijft als niemand kijkt” diepgang krijgen door zijn eigen menselijke ervaringen.

Zijn prikkelende aanpak zet toehoorders op het puntje van hun stoel en nodigt deelnemers uit tot eerlijke gesprekken met zichzelf en elkaar.

Gun jezelf die dag (net) werken vol inspiratie!

Afsluitende netwerkborrel

We sluiten af met een goed aangekleede netwerkborrel. Waar je kan napraten, na kan stuiteren van de vibe, energie en inspiratie. Waar je even kan landen en alles tot je kan laten komen.

Natuurlijk met veel heerlijke hapjes, drankjes en LIVE muziek.

Samen met like-minded ondernemers de dag goed afsluiten.

Ook de workshopleiders en een aantal sprekers zullen dan nog aanwezig zijn. Erg leuk om met ze op een ongedwongen manier te spreken en wellicht nog die vraag te stellen.

Mis dit niet!

19 juni 2025

}

10.00 - 19.00 uur

???

Veelgestelde vragen

Wanneer kan ik inchecken?

Om 09:30 uur gaan de deuren open en kun je inchecken bij de balie. Hier ontvang je een badge waarmee je vrij kunt in- en uitlopen.

Is mijn ticket inclusief eten en drinken?

Absoluut, jouw ticket is all-inclusive. Gedurende de dag staat er koffie, thee, water en fruit voor je klaar. De lunch wordt volledig verzorgd en tijdens de netwerkborrel worden er hapjes en drankjes geserveerd. We bieden luxe fingerfood aan, dus hoewel er geen diner is, zal er voldoende zijn om voldaan naar huis te gaan.

Ik kom met de trein. Hoe is de aansluiting naar de locatie?

We raden reizen met de trein alleen maar aan. Vanaf het treinstation in Assen loop je in ongeveer 10 minuten naar de locatie. 

Waar kan ik parkeren?

Bij Theater DNK is een ruime parkeergarage beschikbaar. Op de dag zelf ontvang je een uitrijkaart.

Zijn er vaste zitplaatsen?

Nee, op de dag van het evenement kun je vrij een stoel kiezen in de zaal.

Voor wie is dit evenement bedoeld?

Dit evenement is bedoeld voor ondernemers die meer vanuit flow willen werken. Het is voor die ondernemers die willen groeien door de juiste mindset aan te nemen, door focus aan te brengen en door te staan voor wat zij waard zijn.

Ik ben een student, mag ik ook komen?

Absoluut, hoe tof is het dat je al met de juiste mindset en drive gaat ondernemen? Neem contact met ons op via mail of telefoon voor een speciale kortingscode voor studenten!

Wat als het evenement niet door kan gaan?

Als het evenement door onvoorziene omstandigheden niet kan doorgaan, wordt het verplaatst naar een nieuwe datum. Dit gebeurt alleen in uitzonderlijke situaties.

Wat als ik er niet bij kan zijn?

Indien je niet aanwezig kunt zijn, is het mogelijk om je ticket door te verkopen. In geen geval wordt er geld teruggegeven. Als je om buitengewone redenen verhinderd bent, ontvang je van ons een voucher voor deelname aan een volgend evenement. Neem in dat geval contact met ons op via contact@businesscomfort.nl.

Na deze dag:

Z

Heb jij die winnaars mindset om door het plafond heen te gaan!

Z

Weet je hoe ook jij kan ondernemen op jouw voorwaarden

Z

Ga jij alleen die stappen zetten om die stip op de horizon te bereiken

Z

Heb jij de juiste handvatten om de perfecte energiebalans te vinden en te behouden.

Z

een notitieboek vol ideeën en doelen om dat laatste kwartaal van 2024 mee te knallen.

Z

En grote kans, gij zijt gewaarschuwd: kramp in je wangen van het lachen!

“Het was een fijne dag met leuke, inspirerende sprekers. Het programma was zo ingericht dat ik de juiste energie bleef houden!”

Nynke Leistra

Eigenaar

Blijf op de hoogte van alle updates en de evenementen agenda

Abonneren op de e-maillijst netwerkPLEK!
Via deze lijst blijf jij op de hoogte van alle komende evenementen georganiseerd door Business Comfort bij PLEK! of extern.